سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]
سپیده دم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» باز هم همان سکوت همیشگی...

سالها گذشت از روزهای پر جوانی!!!

سالها گذشت از غرور و کبر و نازت ....

باز هم سکوت...؟

چه میشود تو را ؟؟؟

هنوز هم در پس این سالهای دور

 نگاهت میگردد او را...؟!؟!؟

چه می خواهی ببینی که هنوز ندیده ای؟

آیا هنوز نشانه ها را میگردی؟؟؟

خسته نشده ای از گشتن و نیافتن؟!؟!؟

انتظار ....

تا کجای این داستان ادامه خواهی داد؟؟؟

صبر....!!!

ایوب را پشت سر گذاشته ای!!!!

دیگر برای چه؟؟؟؟

 

تو اگر خسته نیستی من خسته ام....!!!

می خواهی التماست کنم؟؟؟

التماست میکنم...من که چیزی برای از دست دادن ندارم...

 

باور کن مرا همین بس است....

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد ظاهر عباسی ( چهارشنبه 90/3/18 :: ساعت 3:57 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هش دار
راه مستقیم
یامهدی ( عج )
باز هم همان سکوت همیشگی...
سپیده دم ظهور

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 2439
» درباره من

سپیده دم

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب